Бизнес модели

Маркетинговите стратегии се базират на дълъг процес на анализ. Маркетолозите предлагат различни модели, но Елемарк ще ви помогне да направите освен SWOT анализ, MaBa анализ и други познати методи, така и един от най-сложните анализи, но пък за това с най-добър резултат за тълкуване и взимане на решения – SPACE MATRIX. Очаквайте скоро и български вариант на матрицата.

Съвместно с нидерландската маркетингова компания RUSCON с дългогодишен опит и над 2000 клиента, сред които KLM Northwest Airlines, Unilever, Sanoma, Dutch Railways, T-mobile, Hogeschool van Arhmen and Nijmegen, Corus, и други чрез помощта на екпертно маркетингово мнение от анализ на бизнес модела SPACE MATRIX са обновявали маркетинговите си стратегии.

Предлагаме разработени готови матрични модели (e-models) на RUSCON за анализ на бизнеса, с помощта, на които всеки мениджър да aнализира позициите на фирмата на пазара, да се насочи към определени действия и да вземе конкретни решения.

За да изтеглите безплатните модели (на английски език) се изисква само регистрация!

Ruscon Business Definiton and Scope
Ruscon Blue Ocean Value Curve
Ruscon General Competitive Strategies Proter
Ruscon Customer Value Strategies of Treacy and Wiersema
Ruscon Trade Fair Budget
Ruscon Trade fair choice, by Weightings & Scores per Selection criteria (17 criteria)
Ruscon Digital 5 Forces Model Porter
Ruscon Digital MaBa Portfolio Analyzes
Ruscon Digital SPACE MATRIX
Ruscon Digital Option Evaluation Model
Ruscon CLV Calculations
Ruscon Customer Raiting
Ruscon ABC Product and ABC Customer
Ruscon Country Attractiveness Evaluation

Информация за допълнително разяснение по моделите можете да намерите в книгата Strategic Marketing: A Handbook for Innovative Thinking, Gerbrand Rustenburg, 2016

Copyright 2013 www.elemark.bg. All rights reserved.