Хербранд Рустенбург идва отново в България!
На 28 и 29 март в Betahaus, София ще се проведе втория специализиран уъркшоп за млади професионалисти от сферата на маркетинга, продажбите и управлението. Събитието е насочено към управители и предприемачи от средния и малък бизнес, продуктови мениджъри, акаунт мениджъри, специалисти в комуникациите и клиентско обслужване.
Съдържанието е подходящо и за студенти по маркетинг, бизнес и мениджмънт, които се интересуват от най-новите тенденции в маркетинга и ще търсят професионално развитие в тази сфера.
Новата тема Competitive Advantage:SENSE OF URGENCY или Конкурентно Предимство: когато “Всичко е спешно” в сферата на маркетинга и бизнеса на 21-ви век изисква оперативен подход за страгегическите проблеми.
Уъркшопа Competitive Advantage:SENSE OF URGENCY ще престави систематично с практически подход, чрез дискусии и лесни за употреба дигитални модели, важни ключово-стратегически маркетингови теми. Това ще ви позволи да намерите ефективна и ефикасна маркетингова политика, която да ви помогне да постигнете конкурентно предимство. Знанията и компетенциите вече не са достатъчни, за да се отличавате на пазара днес. Бърз, остроумен и инновативен начин на мислене са единствената възможност, за да си осигурите устойчиво предимство пред засилващата се конкуренция. Без излишна теория, изцяло практически ориентиран, този уъркшоп ще ви даде моменталната възможност да придобиете нови компетенции както и да приложите на практика дигилните модели на Рустенбург, уникални със своята инновативност и пазарна адекватност.
Искате да сте уникални на пазара и да имате инновативна маркетингова стратегия? Убедете се сами в това как се прави като участвате в събитието.
Кой е Хербранд Рустенбург или Rustenburg Consultancy® от 90-те
Най-известният холандски маркетолог, с над 30 години опит, както в бизнеса така и в академичните среди. Работил е като консултант в широк спектър от средни и големи предприятия, свързани със стратегии, процеси за мониторинг (проекти и фирми), иновации, обучения и др. С голям международен бизнес опит и извън Холандия и Европа като Африка, Северна и Южна Америка, Азия, Океания. Сред клиентите му са :
- Мултинационални предприятия: KLM, Rabobank, 3M, Syngenta, Tata, Hoechst, FMC, Dell-NL, Sanoma, Zimmer, T-Mobile, Royal Econosto и др.
- Средно големи: Bauerfeind, Cyrte, LTO, Merford, Senefelder, Robeco и др.
- Правителствени: към правителството на Холандия, Национална железопътна компания (NS), градски общини
Известен е с академичните си трудове на тема стратегически маркетинг, клиентски анализи и облужване, стратегически дигитални модели (e-models). Автор на учебник ” Sales Management” на английски и холандски език, с публикувани вече 8 издания и обявен за абсолютен бестселър в сферата продажбите и маркетинга. Най-новата му книга Strategic Marketing – Handbook for Innovative Thinking е издадена през 2015 г., която отново привлича вниманието на професионалистите в сферата, заради практическата си насоченост. Преподава в много университети и бизнес училища в Холандия и Белгия, както и води специализирани маркеринг обучения (NIMA) за различни фирми и организации.
По време на уъркшопа можете да вземете най-новата книга на Рустенбург – Strategic Marketing – Handbook for Innovative Thinking!
Уършопа ще се проведе в малка група, затова местата се ограничени. Бизнес регистрацията дава уникалната възможност за индивидуална среща с г-н Рустенбург, за да обсъдите наболял и важен за Вас бизнес казус на 29 март след 13.00 часа с предварително записване.
Работен език: английски.